expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 12 października 2016

Plakaty do pokoju dziecięcego

 Dzisiaj mam dla Was nie lada gratkę.
Jeśli macie w planach jesienne porządki w pokoju Waszych pociech, tudzież jakieś zmiany dekoracji, będzie Wam się podobało.
Jeśli w grę wchodzi meblowanie i kompletna zmiana image pokoju Młodych Młodszych i Starszych to również znajdziecie coś fajnego.
Jestem pewna.
Ale do rzeczy.
O co chodzi.
Otóż chodzi o to:


Jakiś czas temu LADYGUGU opublikowała ten post. No i zakochałam się. 
Plakat wybrany do pokoju Młodego błyskawicznie zdobył jego serce. 

W poście jest też link do boombom.pl, gdzie znajdziecie przepiękne plakaty, girlandy z literkami dla maluchów i mnóstwo cudności. 
 Dla Młodego planuję zrobić girlandę, Ta u Ladygugu mnie urzekła.
Długo szukałam czegoś fajnego na ścianę do Młodego.
Ten jest idealny, na dodatek tekst pochodzi z jednej ulubionych bajek Młodego, a lis generalnie przypomina naszego Rokiego, albo nasz Roki podobny jest do lisa.
Także przeszczęśliwa i Młody wniebowzięty, śpiewa o dzikim dziku i rudym lisie.

Drugi plakat to cyfry, póki co włożyłam je w ramkę. Nie powiesiłam, ponieważ jesteśmy w trakcie planowania home office i mam nadzieje, że tam znajdą swoje docelowe miejsce. Na powyższych zdjęciach sami widzicie, jaki chaos zapanował na tablicy korkowej Młodego. Potrzebujemy natychmiastowego rozwiązania. Oraz miejsca do malowania itp, bo obecny stolik zrobił sie za mały.
Póki co cyfry będą sobie stały na komodzie, żeby niepotrzebnych dziur w ścianach nie robić.
No sami powiedzcie, są świetne te plakaty, czy nie?
Na dodatek w jednym z komentarzy pod postem z plakatami dziecięcymi na boombom.pl znalazłam zapowiedź postu z plakatami dla rodziców, więc czekam z niecierpliwością.
W końcu połowa home office ma należeć do mnie, więc może znajdę jakieś fajne cuś.
O projekcie home office napiszę Wam oddzielnie, jednak temat musi być nieco bardziej ogarnięty, ponieważ chwilowo jest na etapie intensywnego planingu, które poza strefę planowania niestety nie wychodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz