expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 2 lipca 2016

Sezon na leszcza Odc.1

Sezon na leszcza czas zacząć. Leszczem oczywistym w tym wypadku jestem oczywiście ja. Moja miłość do zakupów, zmieniania wystroju i generalnie zakupoholizm chyba. 
Bo wiecie w zarze rozpoczęły się właśnie przeceny. 
No i jak tu żyć? 
Dziedzic miał być towarzyszem powstrzymującym matkę od kompulsywnym wyniesieniem połowy sklepu, tymczasem księciuniu szanowny kazał mi kupić żuka i żabę.


Ot co. No i jeszcze wieloryba i kaczkę. 


Na koniec zażądał talerza. Talerza ze ślimakiem.



Tym sposobem zmontowaliśmy sobie kilka przystanków Zoo w domu. Jeden w łazience, drugi na mojej prywatnej szafce w salonie. Trzeci przystanek pojawia się i znika przy okazji każdego posiłku, bo moje dziecko bez ślimaka to jeść nie będzie i kropka.
Ja nie odmówiłam sobie oczywiście przyjemności kupna kilku tac. Takie hobby, tudzież skrzywienie.




Mam taką swoją prywatną szafkę. Sprawę jej renowacji opisywałam już tutaj. Ta szafka toterytorium zakazane. Ustawiam sobie na niej różne kwiatki i inne takie, w zależności od humoru. Stoi obok mojego stanowiska dowodzenia, a że lubię mieć jakąś estetyczną motywację w zasięgu wzroku, funkcję tą spełnia doskonale. Miałam obecnie na nią pewien plan, jednak dzięki szałowi zakupowemu, w jaki wpadło moje niespełna trzyletnie dziecko w zarze home (!!!???CO BĘDZIE DALEJ???!!!) mam na mojej szafce Zoo. Pewnie to w związku z naszą ostatnią wycieczką. Koniec końców, szafka wygląda następująco:





Jak już wytaszczyliśmy się z zary moje dziecię w drodze do auta dojrzało "sklep z kotem" gdzie mama swego czasu pracowała i oczywiście wyraziło dość dobitnie chęć odwiedzenia kota.
U kota mieli fajne lustra.




Zoo?

 


To by było na tyle w temacie "Sezon na leszcza Odc.1" Odcinków będzie więcej. Gwarantuję :) 
W końcu sezon przecenowy trwa do końca sierpnia. Co za kraj... 
Tylko więcej nie dam się już nabrać na tekst, że z dzieckiem to się nie da zakupów zrobić, że ucieka ze sklepu, że chce wyjść, że nie da pooglądać itp
Sama pojadę, mniej wydam.

Aaa! Zapomniałam o sowie:
 
Akcja pierwszego odcinka "Sezonu na Leszcza" odbyła się w:
http://www.zarahome.com/es/ oraz https://es.alojadogatopreto.com/es-es/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz