expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 24 marca 2016

Wielkanocne ozdoby dla zabieganych, szybkie DIY




Wielkanoc za płotem, wypadałoby przygotować chociaż jakieś skromne dekoracje.
Będzie oczywiście krótko i oczywiście w wersji dla leniwych.
Bo wiadomo leniwa jestem trochę, a trochę czasu mi brak.
Oto potrzebne materiały:



sznurek, mulina, koronka (najlepiej samoprzylepną) klej do decoupage lub jakikolwiek inny klej uniwersalny, serwetki, farby akrylowe, nożyczki

No i oczywiście wydmuszki lub jajka ze styropianu



Ja w pierwszej chwili chciałam wydmuszki i owszem zrobiłam jedną, jednak później dzieć zażądał uczestnictwa w zabawie, więc wykorzystaliśmy jajka ze styropianu.

Jajo smarujemy klejem i owijamy sznurkiem, włóczką lub muliną. Pozostawiamy do wyschnięcia, po czym dekorujemy koronką.
Gotowe.
Koniec pracy, a dekoracja świąteczna bardzo efektowna.

Druga opcja to dekoracja metodą decoupage. Zabawa w decoupage jest świetną rozrywką dla dzieciaków, nie trzeba być tak precyzyjnym  jak w przypadku owijania więc również polecam spróbować. W pierwszej kolejności malujemy jajka (w tym wypadku najlepiej styropianowe) farbą akrylową i pozostawiamy do wyschnięcia. Następnie wycinamy kawałki papierowych serwetek używając tylko wierzchniej warstwy z nadrukiem i klejem do decoupage przyklejamy do jajka. 

Oto efekty:

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz