expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 19 października 2015

Liebster Award


1.   

 Jeżeli ktoś nominował Cię do Liebster Award, zapewne jesteś początkującym blogerem/blogerką.
Musisz odpowiedzieć na 11 pytań zadanych Ci przez osobę nominującą, a następnie Ty zadajesz serię swoich pytań kolejnym świeżakom.
Ma to na celu odkrycie 11 nowych blogów, dzięki czemu wszyscy możemy się poznać!

Kilka dni temu otrzymałam nominację od Matki na Wygnaiu dziękuję i odpowiadam na zadane pytania.


1. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna? Uzasadnij.





Od kiedy pamiętam byłam molem książkowym. Nie mam ulubionej. Uwielbiałam lektury. Byłam z rodzaju tych freakich co to jak  mówiono o lekturze to znała ją już od dawna na pamięć.


2. Wypad pod namiot, czy jednak hotel? 




Hotel. Najeździlam się już pod namiot i zrobiłam sie wygodna. Starość chyba.


3. Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz po wstaniu z łóżka?

Przewracam się leniwie otwierając oczy, a tam na poduszeczce czeka na mnie takie oto powitanie:






A tak na serio pobudka zazwyczaj obdywa się okrzykiem "Mamaa siku!!!" i wyścigiem do łazienki z Młodym pod pachą, by zdążyć na czas.
Potem już na trochę spokojniej zarzucam tabsa (tarczyca), popijam wodą i otwieram drugie oko.


4. Kino czy teatr?





Chciałabym powiedzieć "Teatr oczywiście!", ale przy młodym to już jakims lekkim kinem bym sie zadowoliła. Jak powiem, że ostatni raz w kinie byłam trzy lata temu to chyba zrozumiecie.


5. Co wyprowadza Cię z równowagi?







Mam alergię na głupotę. Puchnie mi mózg i wymagam natychmiastowej reanimacji.


 


6. Trzy słowa opisujące Twój charakter, to?




Veni Vidi Vici albo może chciałabym, żeby tak było.


Dobroć - nie czuję się złą osobą, nie jestem jakimś tam działaczem w stylu karma, dobro wraca. Robię, bo lubię. 



Słabość - jestem miękka, choć wielu powiedziałoby, że nie. Płaczę na filmach, płaczę nad zdjęciami dzieci w internetach, nad pieskami, kotkami, nad złem, nad wypadkami. Beksa ze mnie i tyle.



Szczerość - niestety popularna, jak się okazuje tylko na obrazkach z demotów jest moją piętą Achillesową, przysporzyła mi rzesze wrogów. Co poradzić, jak gęby na łódkę trzymać nie umiem, przyklaskiwać idiotom tym bardziej.



7. Jaki jest Twój ulubiony film?






No i posypią się kamienie. Lejdis. Serio, uwielbiam. Nie tylko ten, świetne są te polskie, babskie komedie. Moge oglądać i śmiać się trzy, pięć, czy czterdzieści razy. Fajne jest ambitne kino, kiedy można się na nim skupić. Jak miałabym zacząć wymieniać ambitne filmy, które moim zdaniem są świetne, pewnie uzbierałaby się spora lista. Jednak ten był pierwszy, jaki przyszedł mi na myśl po przeczytaniu pytania.


8. Piosenka, która sprawia, że oczy napływają łzami?


 





Nie ma. Kocham muzykę, jednak żaden kawałek nie wzbudza we mnie takich emocji. Sporo ich wywołuje Sabaton ze swoimi kawałkami. Ale płakać to nie, wzruszyłam się na krzyk "Warszawo Walcz!" ale nie popłakałam, więc nie.


9. Czym lubisz się otaczać?







Uwielbiam widok morza w każdej postaci. Może dlatego wylądowałam tutaj i tak się zasiedziałam. Marzy mi się dom z widokiem na morze. Ze względów praktycznych pewnie pozostanie w strefie marzeń. Choć kto wie.


10. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

 tutaj:


Ewentualnie między dwiema palmami na hamaku, na pustej plaży popijającą drina z palemką z kokosowej skorupy. 

A tak na serio to chyba całkiem niedaleko stąd, wiecie pranie, gary, rodzina, dom. U nas też jest fajnie :)




11. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie życia?





Serio nie wyobrażam sobie życia bez nich. Wypycham walizki tymi specyfikami przy każdej wizycie w kraju. Zmuszam Tatę do słania paczek, jeśli zapasy są na wykończeniu a podróż nie w planach. Love chyba do śmierci.




Nominowani przeze mnie to:



Moje pytanie do Was:
  1.  Czy Twoim zdaniem bloger to internetowy ekshibicjonista?
  2. Dom i rodzina, czy kariera i świat?
  3. Mieszkanie z widokiem na Manhattan czy domek z ogródkiem?
  4. Co spowodowało, że śmiałeś/aś się do łez ostatnio?
  5.  Książka czy czasopismo?
  6. Warto planować? Czy może Carpe Diem jest lepszym sposobem na życie?
  7. Co napawa Cię smutkiem?
  8. Gdy pierwszą rzeczą, jaką słyszysz po przebudzeniu jest stukot kropli deszczu na parapecie to?
  9. Perfekcjonizm czy prowizorka?
  10.  Serce czy rozum?
  11. Jak definiujesz samotność?


Mam nadzieję, że będzie to dla Was dobra zabawa. Powodzenia!
Większośc zdjęć z dzisiejszego posta pochodzi z cudownego zakątka w sieci. Siedzi sobie tam taka fajna Kobita, sprawdzcie tutaj 
 Matka Na Wygnaniu jeszcze raz dzięki za nominację :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz